Αυτό είναι το φόρουμ διαλόγου του GreekUniversityReform.org. Στην σελίδα εκείνη μπορείτε να βρείτε κείμενα, συνδέσεις, αξιολογήσεις, καταγγελίες, και άρθρα εφημερίδων σχετικά με την ανώτατη παιδεία στην Ελλάδα και την ανάγκη μεταρρύθμισης της.
Ο σχολιασμός είναι ελεύθερος. Όμως για να αναρτήσετε άρθρα πρέπει να εγγραφείτε (δωρεάν) στο WordPress.com (υπάρχει σύνδεση κάτω αριστερά) και μετά εγώ να σας προσκαλέσω ως “Author”. Δηλαδή, γραφτείτε πρώτα και μετά στείλτε μου με ΗλΤαχ (tlazaridis ΠΑΠΑΚΙ ccny.cuny.edu) το email με το οποίο γραφτήκατε. Αφού γίνουν όλα αυτά, κάνετε login στο wordpress.com και μετά βλέπετε ένα μενού στο πάνω μέρος της σελίδας. Εκεί κλικάρετε το New Post και επιλέγετε το παρόν ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής και «υπεύθυνος κατά τον νόμο»,
Θέμης Λαζαρίδης
Professor
Department of Chemistry
City College of New York, CUNY
160 Convent Ave. New York, NY 10031, USA
email: tlazaridis-παπακι-ccny.cuny.edu
ΥΓ1. Προς κακόπιστους και καχύποπτους: ποτέ δεν έκανα αίτηση για θέση και ποτέ δεν υπήρξα μέλος ΔΕΠ σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Ως εκ τούτου, δεν υφίσταται καμία προσωπική εμπάθεια.
ΥΓ2. Ως διαχειριστής εγγυώμαι να μην δημοσιοποιήσω στοιχεία των σχολιαστών (email και IP address), εκτός κι αν με βασανίσουν στο Γκουαντάναμο. Η ανωνυμία είναι αποδεκτή. Ζητώ μόνο να χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο ψευδώνυμο. Η πλαστοπροσωπία φυσικά είναι απαράδεκτη.
geia
su stelno na deis to blog mu
POREIA 31 MARTIOU 13.00 ENANTIA STIN IPOTHALASSIA ARTIRIA (pl. ELETHERIAS)
http://www.peiratesalonica.gr/
ΠΕΜΠΤΗ 29 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 στις 19.00 :
ΕΚΔΗΛΩΣΗ (Φάμπρικα –Υφανέτ)
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 στις 16.00:
ΠΟΔΗΛΑΤΟΠΟΡΕΙΑ (Καμάρα)
ΣΑΒΒΑΤΟ 31 ΜΑΡΤΙΟΥ 2007 στις 13.00:
ΠΟΡΕΙΑ (πλ. Ελευθερίας)
Ένα γιγάντιο σκουλήκι στην καρδιά της πόλης
Η υποθαλάσσια αρτηρία είναι μία νέα εθνική οδός που επιδιώκει να συνδέσει τη δυτική πλευρά της πόλης με την ανατολική, παρακάμπτοντας το ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης. Θα ξεκινά από το δυτικό τμήμα της πόλης και μετά από δύο τεράστιους σταθμούς διοδίων θα υπογειοποιείται κοντά στην περιοχή των δικαστηρίων, έχοντας καταστρέψει τα πρόσφατα αποκαταστημένα κτίρια κοντά στο λιμάνι. Το υποθαλάσσιο τμήμα θα φτάνει μέχρι το «Μακεδονία Παλλάς», απ’ όπου συνεχίζοντας υπέργεια θα επεκτείνεται στην παραλιακή λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου. Η λεωφόρος θα μετατραπεί σε δρόμο–«τέρας» εννέα λωρίδων, πλάτους 34 μέτρων, εις βάρος του πρασίνου της περιοχής. Η πρόσβαση στη θάλασσα θα γίνεται μόνο μέσω τριών πεζογεφυρών (!), ενώ η περιοχή της Ανθέων θα κληθεί να απορροφήσει –άγνωστο πώς– τον επιπλέον κυκλοφοριακό φόρτο. Στην πραγματικότητα, η υποθαλάσσια αρτηρία αποκόπτει την παραλία από τον ιστό της πόλης, ολοκληρώνει τη μετατροπή της παραλιακής σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, εισβάλλει σε ένα από τα ελάχιστα πάρκα του κέντρου, το Πεδίο του Άρεως (πάρκο Ανθοέκθεσης) και επιτρέπει στην πεζοδρομημένη λεωφόρο Νίκης την επέκταση των κυριλέ καφετεριών.
ποιοι τελικά αποφασίζουν για τα μεγάλα έργα;
Η σύμβαση του ΥΠΕΧΩΔΕ με την ανάδοχο κοινοπραξία («Θερμαϊκή Οδός», συμφερόντων Μπόμπολα) δημοσιοποιήθηκε μόλις στα τέλη Ιανουαρίου 2007 και ψηφίστηκε κατεπειγόντως από τη Βουλή τον Φεβρουάριο. Μέχρι τότε η μορφή και η λειτουργία της υποθαλάσσιας αρτηρίας παρέμενε επτασφράγιστο μυστικό. Όταν η σύμβαση δημοσιοποιήθηκε, μάθαμε ότι παραχωρεί υπερεξουσίες και προνόμια στην ανάδοχο κοινοπραξία. Για παράδειγμα, η ανάδοχος αποκτά το προνόμιο να μπλοκάρει άλλα συγκοινωνιακά έργα στην ευρύτερη περιοχή του πολεοδομικού συγκροτήματος στο βαθμό που απειλούν την αποδοτικότητα της επένδυσης.
Με ποιες διαδικασίες, λοιπόν, λαμβάνονται και εκτελούνται αποφάσεις καίριες για τη ζωή και την καθημερινότητά μας στην πόλη; Ένα ακόμα «μεγάλο έργο» επιχειρείται να γίνει με βάση αποφάσεις τεχνοκρατών, γραφειοκρατών και εργολάβων, χωρίς εκ των προτέρων συζήτηση και χωρίς την έγκριση της τοπικής κοινωνίας. Η υπόθεση της υποθαλάσσιας αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα ετεροκαθορισμού των αναγκών και επιθυμιών μας, υποδεικνύοντάς μας για μια ακόμη φορά τον τρόπο που θα ζούμε, θα μετακινούμαστε και θα καταναλώνουμε στην πόλη. Ο πολεοδομικός σχεδιασμός επιδιώκει να ρυθμίσει την κυκλοφορία ανθρώπων και εμπορευμάτων. Με συνολικό σχεδιασμό ή τυχοδιωκτικά, αποτελεί μια μορφή ελέγχου και καταστολής.
Τα «μεγάλα έργα», εξάλλου, αποτελούν ένα κατεξοχήν προνομιακό πεδίο της εκάστοτε κυβέρνησης προς πολιτική και ιδεολογική χειραγώγηση. Το υπερθέαμά τους προσφέρει γόητρο, εθνική υπερηφάνεια, αντικατοπτρίζει την έννοια της «προόδου»: όταν αυτοί μιλάνε για πρόοδο και γενικό καλό, αυτό σημαίνει κεφαλαιακή ανάπτυξη-συσσώρευση, καταστροφή της φύσης, τόνωση του εθνικού αισθήματος. Ειδικά στη Θεσσαλονίκη, με το κόμπλεξ και την γκρίνια για την υποβάθμιση έναντι της Αθήνας, υπάρχει πρόσφορο έδαφος για να περάσουν έργα τόσο άχρηστα και εγκληματικά –αλλά αρκετά θεαματικά– όσο αυτό της υποθαλάσσιας.
Και ας μην ξεχνάμε ότι ο αστικός εκσυγχρονισμός στην ισχυρή πλέον Ελλάδα πάτησε πάνω στα χιλιάδες φτηνά εργατικά χέρια μεταναστών. Παράδοση των ολυμπιακών έργων στην ώρα τους σήμαινε άθλιες συνθήκες εργασίας, πάμπολλα εργατικά ατυχήματα και άγριες αποσπάσεις υπεραξίας. Το ελληνικό κεφάλαιο ρίχτηκε στα «μεγάλα έργα» ακριβώς γιατί υπήρχαν οι υλικές προϋποθέσεις για να το κάνει (φτηνό ευέλικτο εργατικό δυναμικό).
μια πόλη για ΙΧιδες?
«Η υποθαλάσσια αρτηρία θα ανακουφίσει την πόλη από τα κυκλοφοριακά της προβλήματα.»
Όντως; Όσο κατασκευάζονται δρόμοι τόσο ευνοείται η γενικευμένη χρήση του αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Αττικής Οδού στην Αθήνα, που αντιμετωπίζει ήδη κυκλοφοριακή συμφόρηση στις ώρες αιχμής και θεωρείται ότι μέσα στην επόμενη πενταετία θα αποτελεί κι αυτή έναν ακόμη μποτιλιαρισμένο δρόμο. Η πόλη, προσπαθώντας όλα αυτά τα χρόνια να εντάξει το αυτοκίνητο στην καθημερινή της λειτουργία, κατέληξε να μετρά τις πληγές της. Οι δημόσιοι χώροι θυσιάζονται για την κίνηση και τη στάθμευση του αυτοκινήτου. Το πρόβλημα της μετακίνησης στην πόλη δεν μπορεί να λυθεί με όρους διευκόλυνσης της αυτοκίνησης, όταν τα δημόσια μέσα μαζικής μεταφοράς, οι πεζοί και τα ποδήλατα εκτοπίζονται από τον χάρτη. Την ίδια στιγμή, η πίεση των βιομηχανιών και των εισαγωγέων ΙΧ, των εργολάβων που αναλαμβάνουν την κατασκευή χιλιάδων χιλιομέτρων ασφάλτου (σαμποτάροντας εδώ και δεκαετίες την αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου), όπως επίσης και κάθε άλλου είδους μικρά ή μεγάλα συμφέροντα που σχετίζονται με την αγορά και τη χρήση ΙΧ, είναι αυτά που καθορίζουν πάντα τις κυβερνητικές επιλογές. Η πλειοψηφία, βέβαια, των ιδιωτών (κι εδώ η λέξη έχει την κυριολεκτική της σημασία: των αμέτοχων στα κοινά, των ηλίθιων) κάθε άλλο παρά αθώα είναι σε αυτού του είδους τις επιλογές. Η κατοχή και η χρήση ιδιωτικού αυτοκινήτου (ή αυτοκινήτων), όπως και η αδιαφορία για τα προβλήματα που αυτή δημιουργεί, ανταποκρίνεται σε ένα συγκεκριμένο life style ιδιώτευσης, κοινωνικής καταξίωσης, (αυτό)εντυπωσιασμού και (αυτό)καταστροφής. Από την πλευρά τους, εγκληματικά έργα όπως αυτό της υποθαλάσσιας τροφοδοτούν και συγχρόνως υπηρετούν αυτήν την αντίληψη για τη ζωή.
διεκδικώντας ελεύθερους χώρους και χρόνους στην πόλη…
Οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης –ντόπιοι και μετανάστες– ζούμε σε μία πόλη κατακτημένη και αφιλόξενη, μία πόλη που στερείται ελεύθερων χώρων, μία πόλη που λεηλατεί καθημερινά το χρόνο μας.
Τη στιγμή που η οικονομία της αγοράς έχει αποικήσει τα πάντα, ο δημόσιος χώρος πεθαίνει. Οι αστυνομικές εκκαθαριστικές επιχειρήσεις σε πλατείες και δρόμους, η δημιουργία ζωνών αμιγούς κατανάλωσης και διασκέδασης, η οικοδόμηση τερατουργημάτων (όπως το νέο Δημαρχιακό Μέγαρο), η μετάπλαση πάρκων και πλατειών σε χώρους αφιλόξενους (ελάχιστα παγκάκια στην Αριστοτέλους, κάγκελα στη Ναυαρίνου και υπερβολικός φωτισμός στην πλατεία Δικαστηρίων) και η επιβολή της κατανάλωσης ως μοναδικής επιλογής για κοινωνική συναναστροφή (αφού τα περισσότερα πεζοδρόμια έχουν καταληφθεί από τραπεζοκαθίσματα, αυτοκίνητα και μηχανάκια), αποτελούν κινήσεις πολεοδομικής, κοινωνικής και πολιτισμικής καταστολής. Ο κορεσμός, η ρύπανση, ο θόρυβος αποτελούν εκδηλώσεις ενός προβλήματος βαθιά πολιτικού.
Η υποθαλάσσια αρτηρία ακολουθεί και στηρίζει τις παραπάνω λογικές προσφέροντας έναν ελεγχόμενο δρόμο που θα μας οδηγεί από το σπίτι στην εργασία κι από εκεί στην κατανάλωση.
…για να ξαναγινούν οι δρόμοι τόποι συνάντησης και μοιράσματος
Η αντίστασή μας οφείλει να είναι πάνω απ’ όλα κοινωνική· να στηρίζεται στην άμεση κινητοποίηση και δράση για τη ματαίωση του έργου, στη φυσική μας παρουσία στους δρόμους της πόλης.
Η αντίσταση στην κατασκευή της υποθαλάσσιας δεν μπορεί παρά να είναι αντίσταση σ’ έναν συνολικό τρόπο ζωής δομημένο / αρθρωμένο σε σχέσεις εκμετάλλευσης και εξουσίας.
πειρατές της παραλιακής
http://www.peiratesalonica.gr/
Νομίζω, ότι στο blogroll του εξαιρετικού ιστολογίου σας δικαιούται μια θέση το
http://greek-academics-initiative.blogspot.com/
Φιλικά,
Ορέστης Καλογήρου
Αναπλ. Καθηγητής Α.Π.Θ.
Υπάρχει ήδη. Λέγεται «μεταρρύθμιση με πυξίδα …».
Tha htan endiaferwn na exetastei posoi kai poioi politikoi kai CEO’s sthn Ellada exoun apofoithsh apo to lukeio «College of Athens». giati h apisteuth klika apo kei ksekinaei…deite to kai tha eplagitai. Posoi arage exoun teleiwsei ekei.
Μα τι εννοείτε κλίκα; Αν η οικονομική ελίτ στέλνει εκεί τα παιδιά της, από κει θα είναι και η οικονομική ελίτ της επόμενης γενιάς. Η κοινωνική κινητικότητα στην Ελλάδα είναι πολύ περιορισμένη*, και το αρτηριοσκληρωτικό μας οικονομικό σύστημα έχει μεγάλο ποσοστό ευθύνης….
*Ανεκδοτολογικά στοιχεία, δεν έχω στα χέρια μου στοιχεία. Δείτε κι εδώ
http://tovima.dolnet.gr/print_article.php?e=B&f=13471&m=S28&aa=1
(κριτική πολύ σχετικού επιστημονικού συγγράμματος) Για να είμαι σαφής: Δεν το έχω διαβάσει.
Σας ενημερώνω για ένα περιστατικό με μετανάστη μικροπωλητή, δύο δημοτικούς
αστυνομικούς και δύο συντάκτες ενός φοιτητικού περιοδικού. Ενας από τους
συντάκτες ειμαι κι εγώ. http://www.paso.gr Εδώ θα βρείτε το άρθρο μου,
Μετανάστες-θύματα και συντάκτες στα Τμήματα. Ζητώ και τη δική σας καταγγελία σε
τέτοια περιστατικά
Σας ευχαριστώ
Μπάμπης Πετράς
Υπεύθυνος σύνταξης
Paso.gr
Ενδιαφέρομαι να στείλω συνεισφορές στην συζήτηση σας…
I am interested to sent contributions to your Forum…
Asxeto,
alla poly kalo blog!
proti fora mpainw. Poly kalo stisimo kai poly endiaferon thema.
Γιά τόν κ.Θέμη Λαζαρίδη:
Αξιότιμε κ.Λαζαρίδη,
α) Εχω θετικότατες εντυπώσεις από τόν ορθολογισμό πού διατρέχει τίς δημοσιευμένες απόψεις σας, όσες έτυχε νά διαβάσω στίς ηλεκτρονικές σελίδες.
Εχω όμως καί μία απορία: Πού βρίσκετε τό χρόνο, ιδίως γιατί, όπως καταλαβαίνω, δέν εγκαταλείψατε τήν επιστήμης σας.
β) Για τήν δουλειά που γίνετε στά ελληνικά πανεπιστήμια. Προφανώς καί παρά τό γενικό χάλι, υπάρχουν πολλές οάσεις πού πιθανότατα οφείλονται στό προσωπικό πείσμα, στήν αξιοπρέπεια, στή δουλειά καί στίς ικανότητες κάποιων από τούς δασκάλους. Τελικά όμως ποιός επωφελείται ακόμα καί από αυτές τίς οάσεις-?. Εχω τήν εντύπωση οτι λειτουργούν σάν φίλτρο γιά νά ξεχωρίσομε τούς ικανότερους καί νά τούς στείλομε στό εξωτερικό γιά νά επωφεληθούν άλλοι, οι πιό προηγμένες χώρες. Φοβάμε ότι ελάχιστο από τό δυναμικό πού παράγεται καί ξεχωρίζει επιστρέφεται, έστω καί έμεσα, σάν όφελος στήν Ελλάδα (καί στόν φορολογούμενο πολίτη στόν οποίο συχνά αναφέρεστε). Υπ’ όψιν: Φορολογούμενος πολίτης είναι καί ο ρακένδυτος τσιγκανάκος πού προολίγου συνάντησα στό περίπτερο νά αγοράζει παγωτό. Κατέβαλε άμεσα καί στό ακέραιο τό 19% τού ΦΠΛ πού τού αναλογούσε.
Αλήθεια, πόσους ικανούς επιστήμονες κερδίσαμε αντίστοιχα εμείς από γειτονικές μας ή άλλες χώρες λιγότερο αναπτυγμένες-?.
Μέ τιμή
Κ.Α.ΠΑΠΑΔΙΑΣ
Χημικός Μηχανικός
Καραϊσκάκη 213
Πάτρα.
Που βρίσκω το χρόνο; α) δεν έχω οικογένεια, β) δουλεύω 7 ημέρες την εβδομάδα, γ) έχω πάρει tenure, δ) είμαι σε πανεπιστήμιο με σχετικά χαμηλές απαιτήσεις. Με 5 δημοσιεύσεις το χρόνο και ένα grant είσαι βασιλιάς. Στο Harvard σε πετάνε έξω. Το κόστος του ακτιβισμού και του μπλόγκινγκ για μένα είναι μερικά papers λιγότερα.
Για το (β), έτσι είναι. Χρειάζεται συγκροτημένο σχέδιο για να ανατραπεί αυτή η κατάσταση. Αλλά που, εδώ τα αυτονόητα και δεν γίνονται.
Hats off για το ειλικρινές post, Θέμη! Νομίζω πως το κοινωνικό έργο που επιτελείς εδώ πέρα είναι αρκετά πιο σημαντικό από λίγα papers παραπάνω. Ακόμα κι αν το παραπάνω αναγνωριστεί υστερόφημα [της ακαδημαϊκής σου καριέρας].
Συγχαρητήρια για το blog!
Γεια χαρά!!
Γνωρίζετε πόσο καλό είναι το Univeristy of Indianapolis;Γνωρίζετε αν πρόκρειται να κλείσει?Φοιτώ εδώ και 2 χρόνια εκεί.Δεν είμαι καμία πιτσιρίκα και θα ήθελα να μάθω αν τελικά χάνω το χρόνο μου ή αν αξίζει ο κόπος να πεδεύομαι ενώ παράλληλα δουλεύω.
Δείτε παλαιότερο ποστ:
https://greekuniversityreform.wordpress.com/2006/12/12/Προβλήματα-στο-u-indianapolis-στην-Αθήνα/
Είχε προβλήματα …
Ποιό άρθρο σου μου είπες να διαβάσω? Επειδή το link που μου έγραψες δεν ανοίγει κάπου…
[…] ίσως δεν είναι October 30, 2007 Posted by PPKP in Πολιτική. trackback Ο Θέμης Λαζαρίδης αναδημοσιεύει στο blog για την αναδιάρθρωση των […]
Παρακαλώ μήπως γνωρίζει κανείς τί ε΄χει γίνει με το θέμα των Π.Δ. 407?
Υπήρχε ένα νομοσχέδιο (Θεσμικό πλαίσιο Έρευνας και Ανάπτυξης). Στο site της Βουλής υπήρχε λινκ, αλλά τώρα έχει χαθεί.
Το ίδιο το νομοσχέδιο βέβαια μπορεί να βρεθεί, αλλά δε φαίνεται πουθενά αν είναι να ψηφιστεί ή όχι, και πότε.
Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικό?
Ευχαριστώ.
Θέμη, ψάχνοντας διάφορα, βρήκα κάτι παληό που πιστεύω
να μη σου έχει …ξεφύγει. http://news.kathimerini.gr/
4dcgi/_w_articles_columns_190640_10/03/2006_176626
Αγαπητέ Θέμη. Κάπου σε έχω ξαναδιαβάσει, σε ένα blog με αξιολογήσεις βουλευτών νομίζω. Μόλις ανακάλυψα αυτό το blog και κατά σύμπτωση έχω γράψει ένα σχετικό άρθρο εδώ http://press-gr.blogspot.com/2008/01/o_30.html
Δεν έχει βέβαια το επίπεδο αυτού του blog γιατί το κοινό του press-gr είναι… ας μην πω καλύτερα, αλλά είναι αρκετά διαφωτιστικό πιστεύω. Ευκαιρία να το δουν οι αναγνώστες σου, μιας και βλέπω ότι είναι και καθηγητές ανάμεσά τους
Παρεμπιπτόντως ο τίτλος του άρθρου ήταν «Θα σταματήσει κανείς τον κατήφορο των πανεπιστημίων;» γιατί ήθελα να δώσω έμφαση στους φοιτητές που αντιδρούν στην αξιολόγηση, αλλά μου τον άλλαξαν σε «Οι στρατηγοί των πανεπιστημίων»
ΠΑρακαλώ, μήπως κάποιος γνωρίζει καθηγητή για φροντιστηριακό μάθημα για » Ιατρική Φυσική » του πρώτου έτους για την Ιατρική του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Είμαι στο τρίτο έτος και επειδή δεν το παρακολούθησα έχω κολλήσει.
Ευχαριστώ
Αλή
:)
pepei na xekinisei ena kinima enantion ton metagrafon sta panepistimia toy kentroy apo tin perifereia. prepei na zitisoun oloi oi ellines apo tin kyvernisi tin PLHRH apagorefsi olon ton metagrafon. h kyverinsi pou gemise tin eparxia panepistimia prin kala-kala apofasisei ti tha kanei tosous apofoitous, prepei na afisei ta panepistimia afta na zisoun kai na min ta katadikazei se thanato me metagrafes.
Είμαι υποψήφια δρ. στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Από τον προηγούμενο Μάιο, όταν κατατέθηκε η διατριβή μου (μετά από απίστευτες καθυστερήσεις)στο τμήμα μου, δεν έχει οριστεί μέχρι σήμερα ημερομηνία υποστήριξης. θα ήθελα να ρωτήσω αν αυτό είναι σύνηθες, αν είναι φυσιολογικό, αν υπάρχει ένας τρόπος να διεκδικήσω το αυτονόητο, αν υπάρχει νομοθεσία σχετική που να διασφαλίζει ότι η υποστήριξη διατριβών γίνεται σε λογικό χρονικό διάστημα από την κατάθεσή τους, αν μπορώ να απευθυνθώ κάπου ώστε να βρεθεί τρόπος να βγω από αυτή την κατάσταση απαξίωσης και αδιαφορίας που βιώνω.
Κατά σειρά ιεραρχίας θα μπορούσε κάποιος να απευθυνθεί:
– στον υπεύθυνο καθηγητή
– στην επιτροπή παρακολούθησης
– στον υπεύθυνο (αν υπάρχει) του διδακτορικού προγράμματος του τμήματος
– στον πρόεδρο του τμήματος
– στον πρόεδρο της σχολής
– στον πρύτανη
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΗ ΛΑΖΑΡΙΔΗ
Γράφεις:
Η πανεπιστημιακή κοινότητα φαίνεται να είναι χωρισμένη σε τρεις ομάδες: α) αυτούς που
δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα, όπως η ΠΟΣΔΕΠ, β) αυτούς που θέλουν να υπάρξουν κάποιες
βελτιώσεις (άσυλο, αιώνιοι φοιτητές, συγγράματα) αλλά όχι μεγάλες αναταράξεις, και γ)
αυτούς που θέλουν μια ουσιαστική αλλαγή προς την κατεύθυνση της διαφάνειας και της
αξιοκρατίας, όπως εμείς. Δεν ξέρω σε ποιά κατηγορία ανήκει το Υπουργείο.»
MHΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ANHKEI TO YΠΟΥΡΓΕΙΟ?
ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΗ ΛΑΖΑΡΙΔΗ:
Γιά το σχετικό σχόλιο του
κατωτέρω diogenis λέει:
Οκτώβριος 3, 2007
σε 10:59 μ.μ
που αφορά τον Αϊβαλιώτη υπάρχουν στοιχεία της απόφασης γιά το ΝΕΜΕΣΙΣ ή οπτιδήποτε σχετικό με αυτόν τον αστράτευτο;Ο διορισμός του στο ΑΤΤΙΚΟ ή το στρατιωτικό φύλλο μητρώου του ; ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΤΗΛΙΓΑΔΑΣ
Συγχαρητήρια για το περιεχόμενο και το επίπεδο του ιστολογίου σας συνάδελφε! Ο διάλογος σχεδόν πάντα οδηγεί στις κατά προσέγγιση βέλτιστες λύσεις, υπό την προυπόθεση του σεβασμού στη διαφωνία και της έλλειψης προκατάληψης.Εύχομαι κάθε επιτυχία στην προσπάθεια σας!
Biologist, MSc.(ClinChem), Dr.Med.Sci.
Για κάποιο λόγο σχόλια που υποβάλλω στο blog τελευταία εμφανίζονται με πολύωρη καθυστέρηση ή δεν εμφανίζονται καθόλου. Πραγματοποιείται κάποιο moderation των σχολίων που υποβάλλονται?
Όχι. Το spam control παρουσιάζει μερικές φορές πρόβλημα με συγκεκριμένα άτομα. Πριν από λίγο καιρό ήταν ο manos. Τώρα εσύ. Γράφω στην wordpress και το διορθώνουν (σε μερικές μέρες).
Θέμη (ως οικοδεσπότης) και λοιποί συνδαιτημόνες,
Βρίσκω το παρακάτω blog ιδιαίτερα ενδιαφέρον και σχετικό με τον προβληματισμό της ομήγυρης
http://stormbreaking.blogspot.com/
Θέμη, ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο που διαθέτης για αυτό το σκοπό. Χρειαζόμαστε ένα τέτοιο forum για να μπορέσει κάποτε η τριτοβάθμια εκπαίδευση και έρευνα να πάει μπροστά – όπως αρκετοί προσπαθούν μέσα σε μη-βέλτιστες συνθήκες.
“Good, better, best. Never let it rest. ‘Til your good is better and your better is best.”
Στο μπλογκ αυτές τις μέρες παρουσιάζεται συχνά το σφάλμα «Λυπάμαι, δεν υπάρχουν μηνύματα που να ταιριάζουν στα κριτήριά σας.». Έστειλα μήνυμα στην wordpress. Μέχρι να διορθωθεί, πατάτε refresh και κάποτε (…) θα εμφανιστεί το άρθρο.
Πόσα refresh? Τα 100 δεν φτάνουν…
Ένας λόγος για το πρόβλημα ίσως έχει να κάνει με τους ελληνικούς χαρακτήρες που χρησιμοποιούνται για indexing των posts, οι οποίοι δημιουργούν σύγχυση…
Μόλις σήμερα διάβασα τα σχόλια περί Ζερεφού μιας και αναφέρεται το όνομά μου. Βένη Παπαδημητρίου. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο μένος για το πρόσωπο του καθηγητή. και γιατί εναντίον των δημοσιογράφων. Το ερώτημά μου είναι ένα και σαφές: Γιατί όλα αυτά τα σχόλια εδώ, και όχι κατευθείαν στο τηλέφωνο ή το e mail του Ζερεφού. Πρόσωπο με πρόσωπο, καθαρά και ξάστερα να πείτε τη γνώμη σας, με αποδείξεις, με επιχειρήματα. Τι νόημα έχει αυτή η συζήτηση στην ιστοσελίδα; ….
Πράγματι εξαιρετικό blog!
Μπράβο Θέμη!
Βεβαίως, θα βοηθούσε πολύ το blog η υποστήριξη της δυνατότητας αναζήτησης θεμάτων (δηλ. η ενσωμάτωση ενός search: ).
Π.χ. εδώ και 1 ώρα ψάχνω τη συζήτηση για το νέο Τμήμα Αρχιτεκτονικής στην Καστοριά και δεν μπορώ να την εντοπίσω….
Τελικά βρήκα την «Αναζήτηση: «…..
Πιστεύω ότι η θέση της στη διεπαφή της ιστοσελίδας (τέρμα-τέρμα κάτω…) την αδικεί! Ίσως θα έπρεπε η δυνατότητα αναζήτησης να είναι πάνω-πάνω και δεξιά (για άμεση χρήση).
kYRIE STYLIADH,
MIPOS PREPEI NA EPANEL8EI TO 8EMA ME TA ADEIA TEI. TEI ME MIKRO ARI8MO FOITHTON???? NOMIZO OTI OLOI OFEILOYME NA POYME SKEPSHS KAI NA SXHMATISTEI MIA PROTASH. EAN PERIMENOYME APO PREDROYS /PRYTANEIS XA8IKAME….
Η αναζήτηση που προσφέρει η wordpress ψάχνει λέξεις μόνο στα ποστ, όχι στα σχόλια, και είναι ευαίσθητη σε στίξη, κεφαλαία, κτλ. Ένας άλλος τρόπος αναζήτησης είναι στο Google ο εξής:
site:greekuniversityreform.wordpress.com νέο Τμήμα Αρχιτεκτονικής στην Καστοριά
Το παραπάνω βρίσκει εύκολα τα σχετικά ποστ.
Έχω την εντύπωση ότι η ώρα sto blog είναι ακόμα θερινή.
Μια ερώτηση θέλω να κάνω… Μπορεί ένας δημόσιος υπάλληλος να κάνει αίτηση για θέση λέκτορα (κάτοχος διδακτορικού εννοείται); Δηλ. είναι απαραίτητο να παραιτηθεί από τη θέση πριν ή μετά την ενδεχόμενη αποδοχή του ως ΔΕΠ?
Ευχαριστώ
τεστ
νέο τεστ – γιατί μου έβγαλε discarded? https://greekuniversityreform.wordpress.com
@manthos
Paraitisi apo tin ipiresia ginetai me to pou ekdothei to FEK diorismou. Se auti ti periptosi prepei na katatheseis aitisi paraitiseos apo tin ipiresia sou entos 30 imeron.
poli kalo blog. bravo k.Lazaridi pou tous ksebrakonete.
Ολοκλήρωσα τη διατριβή μου πριν 2 μήνες στις πολιτιστικές σπουδές. Παράλληλα δουλεύω κι έχω οικογένεια (χαρά στην υπομονή της). Θέλω μια αξιοπρεπή ακαδημαϊκή πορεία και δεν μπορώ να φύγω στο εξωτερικό. Χρειάζομαι δημοσιεύσεις. Στο αντικείμενό μου δεν υπάρχουν ακαδημαϊκά περιοδικά με κριτές στα ελληνικά. Κάθε δημοσίευση τη γράφω η ίδια αγγλιστί. Να μην θέλει μόνο το γράψιμο 2 εβδομάδες γεμάτες; Το κόστος για επιμέλεια σε native speaker ακαδημαϊκού επιπέδου είναι τεράστιο. Όταν την υποβάλλω κάπου χρειάζεται να αφιερώσω περί πάνω από 40 ανθρωποώρες για τα references γιατί κάθε περιοδικό έχει δικούς του κανόνες. Τρέμω τη στιγμή που θα έχω κάποια απόρριψη και θα πρέπει να υποβάλω ξανά αλλού. Ρώτησα ένα φίλο λέκτορα στην Αγγλία σχετικά με μια συντομογραφία για το Vancouver style και μου απάντησε «δε γνωρίζω, τα κάνει όλα η γραμματεία μας». Μπορώ να παρακολουθώ μόνο όσα συνέδρια σηκώνει το βαλάντιό μου. Δεν είναι πολλά. Πρέπει να αγοράζω κάθε μήνα άρθρα διότι το Παν/μιο μου έκοψε τη συνδρομή στο JSTOR. Κι όλα αυτά, για να καταφέρω να έχω δημοσιεύσεις. Κάθε έρευνα που κάνω, τη χρηματοδοτώ από την τσέπη μου. Πασχίζω να δημιουργήσω ένα δίκτυο συνομιλητών. Στην Ελλάδα, αδύνατο. Στο εξωτερικό, εξ ίσου. Πώς θα καταφέρω να μη γίνω το είδος που καταδικάζουμε όλοι;
Ευχαριστώ για την υπομονή, Γ. Μ.
Γ.Μ.
Κουράγιο, έχει ιδιαίτερες και ιδιόρυθμες δυσκολίες η ακαδημαϊκή καριέρα, ειδικά χωρίς την ευελιξία της μετακίνησης. Χρειάζεται και λίγο τύχη (πάνω στη μεγάλη προσπάθεια) να είσαι ο καλύτερος σε μια συγκεκριμένη εκλογή (ακόμα και αν όλα είναι αξιοκρατικά).
Μη νομίζεις οτί όλα τέλεια και ίδια παντού στο εξωτερικό και όλα είναι χάλια και ίδια παντού στην Ελλάδα. Εδώ που είμαι εγώ (Η.Β., νομίζω καλό πανεπιστήμιο) η γραμματεία μας δε βοηθάει σε κάτι τέτοια. Και έχω επισκεφτεί στην Ελλάδα κάποια εργαστήρια πολύ καλύτερα από τα δικά μας.
Αγαπητέ θέμη, πολύ καλό blog. θα καταθέσω και εγώ την εμπειρία μου σχετικά με έλληνες επιστήμονες του εξωτερικού που θέλουν να γυρίσουν πίσω στη χώρα τους.
ύστερα απο ενα διδακτοριkο στο Univ California και 2 χρονια μεταδικταρικής εργασίασ, αποφάσισα να γυρίσω Ελλάδα και να τελειώσω με τον στρατό και να δώ τι προοπτικές υπαρχουν. Και εδώ ξεκινούν οι εμπειρίες μου:
Μετα απο πολύ κόπο, κατάφερα να πάρω μια σύμβαση στο ΤΕΙ Λάρισας. Εκριναν οτι δεν είχα προυπηρεσία και αφού δεν μέτρησαν την εργασία μου σαν μεταδικτορικός στο πανεπιστήμιο της καλιφόρνια (!!!!), μου έδωσαν ώρες εργαστηρίου και φυσικά με προσέλαβαν με ελλειπή προσόντα. Φυσικά αιτήθηκα να διδάξω μαθημα που είναι στο γνωστικό αντικείμενο του διδακτορικού μου. Οι αρμόδιοι έσπασαν τις ώρες με αποτέλεσμα να κάνω εργαστήρια με άσχετους στο αντικείμενο συν-διδάσκοντες διορισμένους δημοσίους υπαλλήλους που εξαφανίζονται απο το εργαστήριο μετα απο 30 – 45 λεπτά (εργαστήριο 3 ωρών). Περιττό να πω οτι μετα απο 2 μήνες ακομα δεν εχει υπογραφει η σύμβαση και δεν έχω πληρωθεί
Είχα κάνει και μια αίτηση για 407 στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για 2 μαθήματα. εκει αποφάσισαν να μου αναθέσουν την διδασκαλία «μισου μαθήματος».
Επίσης υπόβαλλα και αίτηση για μεταδιδακτορική υποτροφία του ΙΚΥ. Η πρόταση που έκανα αξιολογήθηκε θετικά και μου ζήτησαν κατόπιν να καταθέσω τισ δημοσιεύσεις μου και λοιπά δικαιολογητικά. Στο τέλος δεν είμουνα στους επιτυχόντες. Βλεποντας όμως τα ονόματα που ήταν επιτυχόντες (στο αντικειμενό μου) διαπίστωσα οτι όλοι είναι διδακτορικοί ελληνικών πανεπιστημίων. Οποτε κάτι δεν πάει καλά εκεί.
Οσον αφορά το βιογραφικό μου: οι δημοσιεύσεις που έχω ειναι σε journals με 2σιο εώς 5σιο Impact factor απο δημοσιεύσεις διδακτορικών φοιτητών σε ελληνικά πανεπίστημια. Επίσης έχω βραβεία και διδακτική εμπειρία σε κορυφαίο ίδρυμα. Με Το ίδιο βιογραφικό πήρα και υποτροφία απο την ευρωπαική ένωση οπότε η επιλογή της Ελλάδας το μόνο που μου έδωσε είναι να τρέχω μακρυά απο αυτήν και τους ανόητους που έχουν ξεφτιλίσει την παιδεία στη χώρα μας
apologies for the long post.
Αγαπητέ Californian
Αυτά που περιγράφεις, και τα ζούμε πράγματι όλοι, είναι για την Ελλάδα μια «εθνική τραγωδία». Το να κλείνεις την πόρτα σε νεους επιστήμονες και να διώχνεις από την χώρα άξιους ανθρώπους είναι ισοδύναμο μιάς σταδιακής αλλά σίγουρης πολιτιστικής και οικονομικής καταστροφής.
Σε προσωπικό επίπεδο όμως βλέπω ότι και εσύ (και πολύ άλλοι φίλοι) οδηγήστε από μόνοι σας στο σημείο που περιγράφεις. Αν μου πουν στο εστιατόριο «μην πιάσετε το πιάτο γιατί καίει» δεν θα σκεφτώ «εγώ δεν πιστεύω κανέναν» και θα το πιάσω και στη συνέχεια θα φωνάξω το γκαρσόνι να του πω «έλα εδώ ρε καραγκιόζη… το πιάτο καίει και έκαψα τα χέρια μου!»
Αν κάποιος γεννηθεί σε ένα μικρό αγροτικό χωριό στο Ohio, ολοκληρώσει το διδακτορικό στο ΜΙΤ στην διαστημική τεχνολογία και επιστρέψει στο χωριό του και δεν του δίνουν δουλειά ούτε στο σχολείο της γειτονιάς του, μπορεί να διαμαρτύρται? Από τα πρώτα πράγματα που λέω στους φοιτητές μου που θέλουν να ασχοληθούν με φιλόδοξα πράγματα (έρευνα) είναι «ταιριάζουν με την γενικότερη φιλοσοφική σου (για την ζωή) και οικογενειακή σου κατάσταση?»
Δεν ήξερες δεν ρώταγες? Τώρα ανακ΄λυψες τον Θέμη? Δεν τον ρώταγες νωρίτερα γιατί δεν γύρισε στην Ελλάδα να πάει στο στρατό?
Αγαπητέ Californian,
Γύρνα πίσω, αυτή είναι η συμβουλή μου. Και μάλιστα το συντομότερο, πριν κάνει μεγάλη «κοιλιά» η καριέρα σου. Κάνε καριέρα (και γιατί όχι, παράλληλα και μια ευτυχισμένη και ισορροπημένη οικογένεια). Ζήσε τον οργασμό, όπως τον αποκαλώ, της επιστήμης. Η ζωή είναι μπροστά σου, μη τη χαραμίζεις (screw them!). Μετά, αποφασίζεις. Έχω περάσει από το ίδιο μονοπάτι και ξέρω.
Με μεγάλη οδύνη ανακοινώνουμε τον θάνατο του Λευτέρη Παπαγιαννάκη, καθηγητή
του ΕΜΠ, συνιδρυτή της Πρωτοβουλίας Πανεπιστημιακών για την Αναβάθμιση και τη Μεταρρύθμιση του Δημόσιου Πανεπιστημίου και του Παρατηρητηρίου Έρευνας και Διαλόγου για τα Πανεπιστήμια. Η νεκρώσιμη
ακολουθία θα ψαλεί αύριο Τετάρτη, στις 12 το μεσημέρι, στον ιερό ναό του
Αγίου Τρύφωνα στο κοιμητήριο της Κηφισιάς.
Ο ΛΠ πέρα από την πολύχρονη στράτευσή του στην υπόθεση της αναεωτικής αριστεράς στη χώρα μας υπήρξε τα τελευταία χρόνια υπόδειγμα πανεπιστημιακού στρατευμένου στην υπόθεση της μεταρρύθμισης του ελληνικού πανεπιστημίου. Θα μας λείψει…
Το σχέδιο νόμου, που επεξεργάστηκε ο ΛΠ το 2006, σαν μια εναλλακτική ολοκληρωμένη αντιπρόταση στο τότε σχέδιο νόμου «Γιαννάκου», συζητηθηκε εκτενώς, αν θυμάμαι καλά σε αυτό το μπλογκ (ο δειαχειριστής ίσως θα μπορούσε να μας φρεσκάρει τη μνημη). Πέρα από τις αδυναμίες του, το σχέδιο είχε αποτελέσει τότε ένα σημείο αναφοράς όσων αντιστάθηκαν στον παραλογισμό του «άσπρο-μαύρο» τον ταραγμενο χειμώνα 2006-2007. Δεν είναι υπερβολή να πούμε, ότι ήταν η μόνη ολοκληρωμένη πρόταση που διατυπώθηκε τότε εν μέσω κραυγών. Από τη σκοπιά αυτή η προσφορά του ΛΠ στην υπόθεση της μεταρρύθμισης του ελληνικού πανεπιστημίου παραμένει ανεκτίμητη. Για την στάση του αυτή λοιδορήθηκε από μεγάλο τμήμα του κόμματός του.
Στον σύνδεσμο εκτενής αναφορά της Καθημερινής:
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_16/12/2008_260520
Λυπάμαι πολύ. Ήταν μια τίμια και λογική φωνή.
Για την πρόταση της ΑΡ.ΣΗ. είχα προσπαθήσει να ανοίξω διάλογο εδώ:
αλλά δεν τα κατάφερα, αν κρίνω από τον αριθμό σχολίων (0).
Συνεργάστηκα με το Λευτέρη πολλές φορές για τα Γραφεία Διασύνδεσης (όταν ήμουν υπεύθυνος του ΑΠΘ), ήταν μαχητικός και υπέροχος, θα τον θυμόμαστε. Αργότερα μιλήσαμε για την πρόταση για την αναβάθμιση των ΑΕΙ που θερμά στήριξε και ήταν ανοικτός και πολύ συνεργάσιμος, όπως πάντα. Καλό «ταξείδι» συνάδελφε Λευτέρη!
Χρόνια Πολλά Θέμη!
καλη χρονια στο μπλοκ
Λοιπόν η ύπαρξη πανεπιστημιακής αστυνομίας στο Northeastern University δεν με έσωσε. Πριν από ένα μήνα ακριβώς «εξαφανίστηκε» ο Η/Υ από το γραφείο μου στο ΑΠΘ, σήμερα πριν από μία ώρα μου κλέψανε το laptop μέσα απο το γραφείο μου στο NEU!!! Για δεύτερη φορά (την τρίτη δεν θα τη γλυτώσω) σώθηκε όλη η δουλειά μου στον εξωτερικό σκληρό.
Άχρηστη και η πανεπιστημιακή αστυνομία???
(μαυρο χιούμορ κάνω μη μου αρχίσετε τις εξυπνάδες…)
Και στο NEU συμβαίνουν αυτά; Και στο δικό μου! Εγώ κλειδώνω το laptop στο γραφείο κι έτσι δεν έχω χάσει τίποτα αλλά αρκετοί συνάδελφοι έχουν χάσει laptop. Υποψιαζόμαστε τους ίδιους τους φύλακες γιατί μόνο αυτοί έχουν master keys. Αυτό συμβαίνει εδώ και 10 τουλάχιστον χρόνια και κανείς δεν έχει πιαστεί. Κάποια στιγμή σκεφτήκαμε να βάλουμε κάμερες για να τους πιάσουμε.
:)
Υπογραψτε τη διαμαρτυρία εργαζομένων στα ΑΕΙ-ΤΕΙ για τη δολοφονική επίθεση εναντίον της βουλγάρας ιστορικού Κωνσταντίνας Κούνεβα.
http://www.petitiononline.com/kuneva/petition.html
test
Ειμαι ο μονος που παρατηρησε οτι ο οικοδεσποτης αλλαξε τιτλο; Are congratulations in order?
Χαχα! Άριστη παρατηρητικότητα!
Kudos.
Θέμη τα θερμά μου συγχαρητήρια!
Περιμένοντας τον διαχειριστή του blog να ρωτήσει τον κο. Τσούκα ή τον Πρόεδρο του ALBA τις ερωτήσεις που είχα σχετικά με το ίδρυμα εδώ και μερικούς μήνες ας απολαύσουμε λίγο κο. Καρκανιά (μελλοντικός πρύτανης).
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=107079
http://folders.skai.gr/default.asp?pid=10&la=1&tID=172
Συγχαρητήρια και από μένα
Συγχαρητήρια Θέμη. Μπράβο διπλά γιατί αν κατάλαβα καλά η προαγωγή σου έγινε και in absentia. Μια των εβδομάδων δεν τελειώνει η εκπαιδευτική σου άδεια;
Όχι, έγινε 1/9. Επιστρέφω στις ΗΠΑ 25/1 συν γυναικί. Μετά τα κεφάλια μέσα …
Ώπα!!! Και συν γυναικί; :pppppppp
Αυτά είναι κύριε καθηγητά μου!! All the best!
Θα ήθελα να σας συγχαρώ για την προσπάθειά σας και για το μεράκι που περιέχει η νέα έκδοσή σας!
Θέμη,
Καλό ταξίδι και καλή δύναμη για τη συνέχεια.
Συγχαρητήρια Θέμη! Καλή επιστροφή… Πολλές ευχές για τη νέα αμερική. :-)
Θέμη, τα θερμά μου συγχαρητήρια. Καλή επιστροφή.
Π.
ΥΓ. Θα έχεις πληροφορηθεί φαντάζομαι ότι ο ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ «πριμοδοτεί» τη συμμετοχή μελών ΔΕΠ της αλλοδαπής σε τριμελείς επιτροπές για διδακτορικά. Ετοιμαστείτε για προτάσεις «συνεργασίας».
αξιοτιμοι κυριοι καθηγητες, ειμαι πτυχιουχος ανωτατης τεχνολογικης σχολης(ΑΕΙ ή ΑΤΕΙ) δεν πιστευω οτι εχει ιδιαιτερη σημασια. Στο προγραμμα σπουδων μου εχω παρακολουθησει σε 4 εξαμηνα μαθημα αγγλικων. ο επικ.καθηγητης αγγλικων ηταν μονιμος ΔΕΠ με ολα τα προσοντα και τα «περασα» σε εξετασεις στο ανωτατο ιδρυμα.
εχω την απορια:αραγε ειμαι (τυπικα)ανεπαρκης για διαγωνισμο ΑΣΕΠ που ζητειται LOWER ή ανωτερο, το οποιο φυσικα θε ειχε αποκτηθει μετα απο διδασκαλια σε καποιο φροντιστηριο και εξετασεις 3 ωρων(δεν τις θεωρω διαβλητες)απο επιτροπη; δηλαδη ειναι θεμιτο να ζητειται πιστοποιηση απο καπου αλλου ΜΟΝΟ για την ξενη γλωσσα;ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ??ΤΟΥΣ ΤΙΜΑΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ??
Η ΚΡΙΣΗ ΣΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ!!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ, ΣΕ ΘΑΥΜΑΖΩ. ΜΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΗΝ «ΦΥΓΕΙς» ΑΠ’ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ Η ΣΑΠΙΛΑ.
Δεν ξέρω που να το αναρτήσω αλλά είναι επείγον. Να ξεσηκωθούμε όλοι και όλες (μη με ρωτάτε πως, βρείτε ο καθένας και η καθεμία το τρόπο του). Η κατάσταση ξεπέρασε κάθε όριο. Μην αρχίσετε τις ειρωνίες, θα προσφέρετε κακή υπηρεσία. Αντιδράστε.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_18/02/2009_267904
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω είστε κύριε Καλογήρου!
Ειδικά σε αυτό το blog. Δεν έχετε δει τη βία που κατ’επανάληψη ασκείται εδώ μέσα;
Μην πάτε μακριά. Πηγαίνετε στη συζήτηση που ξεκίνησε στο greekuniversityreform.wordpress.com/2009/02/02/ με τίτλο «Νέο Σκάνδαλο στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων». Πυρ και μανία ο κύριος Λαζαρίδης για τον Πρύτανη. Αλλά το βιντεάκι που υπήρχε στα λινκς και έδειχνε παραστατικά το βιαίο τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρθηκαν οι φοιτητές κατά του Πρύτανη στη Σύγκλητο, το προσπέρασε σαν να ήταν απόλυτα φυσιολογικό. Δείγμα αντίληψης;
Για να καταδικάσει κάποιος τη βία, πρέπει να καταλαβαίνει τι σημαίνει βία.
Έλαβα το ακόλουθο ηλεκτρονικό μήνυμα. Τροφή για σκέψη και συζήτηση:
Only 8% members of the Scientific Research Society agreed that «peer review works well as it is». (Chubin and Hackett, 1990; p.192).
«A recent U.S. Supreme Court decision and an analysis of the peer review system substantiate complaints about this fundamental aspect of scientific research.» (Horrobin, 2001)
Horrobin concludes that peer review «is a non-validated charade whose processes generate results little better than does chance.» (Horrobin, 2001). This has been statistically proven and reported by an increasing number of journal editors.
But, «Peer Review is one of the sacred pillars of the scientific edifice» (Goodstein, 2000), it is a necessary condition in quality assurance for Scientific/Engineering publications, and «Peer Review is central to the organization of modern science…why not apply scientific [and engineering] methods to the peer review process» (Horrobin, 2001).
This is the purpose of the International Symposium on Peer Reviewing: ISPR (http://www.ICTconfer.org/ispr) being organized in the context of The 3rd International Conference on Knowledge Generation, Communication and Management: KGCM 2009 (http://www.ICTconfer.org/kgcm), which will be held on July 10-13, 2009, in Orlando, Florida, USA.
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια
Διάβασα το βιβλίο σας για την αναμόρφωση των ελληνικών πανεπιστημίων
Γνωρίζετε από ό,τι είδα το χάλι που επικρατεί στα πανεπιστήμια
Πλήρης απαξίωση, που εξανεμίζει τα όνειρα όσων εισήλθαν σε αυτό πολύ σύντομα
Γιατί να μην γίνει ιδιωτική ιατρική σχολή;
Θα ταρακουνηθεί η δημόσια ανώτατη εκπαίδευση
Είμαι μαζί σας, ένας νεαρός πανεπιστημιακός που πολύ γρήγορα έχει αηδιάσει με την μετριότητα, το χαμηλό επίπεδο και την απουσία οραμάτων και όρεξης για δουλειά. Λυπάμαι πολύ τους φοιτητές της Ιατρικής, που είναι εκλεκτό κομμάτι της νεολαίας μας
Κύριε καθηγητά … ειλικρινά θα ήθελα να σας ρωτήσω. Έχετε ακολουθήσει ένα θαυμάσιο δρόμο, γιατί χαλάτε τον χρόνο σας και ασχολείστε με το Πακιστάν-Γρεκία;
Να υποθέσω ότι πάσχετε και εσείς (όπως αρκετοί) από την ασθένεια της «Νοσταλγίας για την πατρίδα».
Υπάρχει ένα γνωμικό που λέει: «Ποτέ μην προσπαθείς να σώσεις κάποιον που τον έχει πάρει ο κατήφορος, 100% θα σε πάρει μαζί του»
Φοβάμαι πως δεν υπάρχει σωτηρία … (και πιστέψτε με δεν είμαι από αυτούς που το βάζουν εύκολα κάτω)
Από καρδιάς εύχομαι καλή δύναμη και καλή συνέχεια.
Αν ο καθένας σκέφτεται ότι «δεν υπάρχει σωτηρία» και «άδικα θα χάσω τον καιρό μου», η κατηφορική πορεία φυσικά θα συνεχιστεί, είναι μια «αυτοεκπληρούμενη προφητεία». Αν όμως όλοι όσοι επιθυμούμε μια σύγχρονη, δημιουργική Ελλάδα δράσουμε έξυπνα και συντονισμένα, κάτι θα γίνει. Δεν χρειάζεται καν να είμαστε πλειοψηφία.
Μπράβο Θέμη. Υπάρχει και μια υγιής φωνή.
Δεν ειμαι σιγουρος που ταιριαζει αυτο και γι αυτο το βαζω εδω επ ευκαιρια των γενεθλιων. Ισως ειναι λαθος μερος.
Εχοντας παρακολουθησει το blog για καμποσο καιρο βλεπω δυο μεγαλες αδυναμιες στην προσπαθεια της αναμορφωσης του πανεπιστημιου στην Ελλαδα. Αυτες οι δυο αδυναμιες εχουν φανει και στις συζητησεις, αλλα ειναι νομιζω και στη βαση του προβληματος της αναμορφωσης γενικοτερα.
Η πρωτη αδυναμια ειναι οτι ουδεις αναμαρτητος και ολοι ξερουν για ολους. Δηλαδη το συστημα ειναι τοσο διεφθαρμενο για τοσο πολυ καιρο που δυσκολα βρισκεις ανθρωπους που οντας μερος του εχουν καταφερει να ειναι ακεραιοι. Οι περισσοτεροι, ακομα και με αριστες προθεσεις, καπου εχουν συνδιαλλαγει, καποιο σκελετο κρυβουν στην ντουλαπα τους. Οταν εκφραζουν μια γνωμη για καποιο θεμα, ολο και καποιος θα βρεθει να τα υπενθυμησει αυτα. Το τελικο αποτελεσμα βεβαια ειναι οτι ολα τα θεματα καταληγουν με καποιο τροπο σε προσωπικες διενεξεις και το ζητουμενο της αναμορφωσης εχει χαθει.
Η δευτερη αδυναμια ειναι οτι ειναι δυσκολο να κρατησει κανεις καποιους κανονες συμπεριφορας οταν, καλως η κακως, αισθανεται να τον πνιγει η αδικια. Παρακολουθησα το βιντεο απο την συγκρουση των φοιτητων με τον πρυτανη στα Ιωαννινα, και διαβασα το υφος των σχολιων προς την κ Παναγιωταρεα απο τους φοιτητες της. Αυτο που μου εκανε εντυπωση και στις δυο περιπτωσεις ειναι η οξυτητα των χαρακτηρισμων και αντιδρασεων. Σκεφτομαι οτι ειναι αδυνατον με αυτη την ψυχολογια να μπορεσουν ποτε να συνεννοηθουν οι δυο πλευρες για τιποτα.
Δεν εχω απαντηση η καποια συγκεκριμενη προταση να κανω. Νομιζω ομως οτι καπου θα πρεπει να μπει μια διαχωριστικη γραμμη και στις δυο περιπτωσεις που αφ ενος να μην απαξιοποιει τους συνομιλητες και αφ ετερου να μην πολωνει ακομα περισσοτερο το υφος του διαλογου. Ενας απο τους λογους που η Ελλαδα δεν καταφερνει ποτε να λυνει προβληματα η να διαχειριζεται κρισεις ειναι γιατι καθε προσπαθεια διαλογου πασχει απο τις δυο αυτες αδυναμιες.
Eκεινο το θέμα, «Μια φορά και εναν καιρό στο δημοσιο πανεπιστημιο» θαφτηκε εντελως ετσι. . . Κριμα ήταν το αγαπημενο μου.
Καλησπέρα κ. Λαζαρίδη.
Σας δίνω ένα Link να το αξιολογήσετε αν αξίζει να ανοίξετε μια συζήτηση για αυτό.
«Η πρόταση του ΠΑΣΟΚ για την Τεχνική Εκπαίδευση σε διαβούλευση.»
http://www.wikipolitics.gr/?p=79
Ps: Μακάρι όλα τα κόμματα, πολύ περισσότερο οι ίδιοι οι πολίτες, να ξεκινήσουν μια σοβαρή συζήτηση για την τεχνική και τεχνολογική εκπαίδευση στην Ελλάδα. H συγκεκριμένη συζήτηση που παραθέτω έχει πάρα πολλές ενδιαφέρουσες απόψεις, στα σχόλια, για την αναμόρφωση όχι μόνο της τεχνικής αλλά γενικότερα της Ελληνικής εκπαίδευσης. Θα πρέπει να την αντιμετωπίσουμε, κατά τη γνώμη μου, ως ισότιμο στάδιο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και όχι ως συμπληρωματικό, πράγμα που γίνεται τόσες δεκαετίες.
Φίλε μου, κάνεις φοβερή δουλειά. Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιος μηχανισμός εντοπισμού «σκανδάλων»! Στη Θεολογική του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης υφίσταται μια σκανδαλώδης κατάσταση. Ο καθηγητής [ …διαγράφτηκε…] ενεργεί σαν δικτατορίσκος προς τους φοιτητές -δεν έχει το όμοιό του σε κανέναν άλλο καθηγητή της Σχολής. Το χειρότερο για το οποίο ενημερώθηκα είναι ότι η ανέλιξη του έγινε όχι αξιοκρατικά αλλά με την «χείρα» της Εκκλησίας. Υπάρχει τρόπος να εντοπιστεί η λαθροχειρία αυτή; Σε ευχαριστώ!
προσοχή! είδηση παγίδα
@ pivi
προσοχή! είδηση παγίδα
Καλό είναι να μην πετάμε ονόματα έτσι πρόχειρα. Καταγγελίες για συγκεκριμένα πρόσωπα πρέπει να συνοδεύονται από τεκμηρίωση. Αν αυτή δεν υπάρχει, καλύτερα στείλτε μου προσωπικό ΗλΜην.
Για την επιρροή της Εκκλησίας στα πανεπιστήμια (και όχι μόνο σε θεολογικές σχολές!) έχω ακούσει και από άλλους. Γενικά, λέγεται ότι υπάρχουν τριών ειδών οργανισμοί που ασκούν αθέμιτη επιρροή στα πανεπιστήμια: πολιτικά κόμματα, μασονικές στοές, και Εκκλησία. Το να αποδειχθεί κάτι τέτοιο φυσικά δεν είναι εύκολο. Θα πρέπει π.χ. κάποιος να μαγνητοφωνεί τις τηλεφωνικές του συνομιλίες και αν λάβει ένα τηλεφώνημα που προσπαθεί να τον επηρεάσει να το δημοσιοποιήσει. Πιθανότατα θα έχει προσωπικό κόστος. Φαντάζεστε κάποιον να δημοσιοποιεί π.χ. τηλεφώνημα υπουργού παιδείας που να του ζητάει να δει ευνοϊκά έναν υποψήφιο;
Έχεις δίκιο. Απλά είναι κοινό μυστικό στους διαδρόμους της Θεολογικής του ΑΠΘ, το οποίο όμως ο απλός φοιτητάκος δεν έχει τα μέσα για να το φέρει στο φως τεκμηριωμένα.
Και σύ τί είσαι φοιτητάκος του ΑΠΘ ή επίγονος
-ακος του ΕΚΠΑ?
Γόνος του ΠΙΚΠΑ.
Ως περιστασιακός επισκέπτης του blog θέλω να συγχαρώ δημόσια τον Θέμη για την πρόθυμη φιλοξενία του blog της ΦΟΣ (δηλαδή της νεολαίας του καρατζαφερικού ΛΑΟΣ) στο blogroll του. Έχουν συμμετοχή και οι συμπαθείς φοιτητές της ΦΟΣ και οι λίβελοι τους για ‘ανθέλληνες καθηγητές’ στην προσπάθεια μεταρρύθμισης του ελληνικού πανεπιστημίου;
Και κάτι ακόμη για όσους αρέσκονται στις συγκρίσεις: στο αγγλικό πανεπιστήμιο όπου σπούδασα η Students Union είχε ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ τις εκδηλώσεις του εθνικιστικού BNP εντός του πανεπιστημίου. Εδώ οι σύντροφοι του Βορίδη γίνονται δεκτοί ως συνομιλητές σε μεταρυθμιστικό φόρουμ;
Σε ποιούς συγκεκριμένα αναφέρεστε κύριε Ιστορικέ;
Ιστορικέ,
Έριξα μια ματιά στο βλογ εις το οποίον αναφέρεσθε. Ο Καθηγητής Θέμης Λαζαρίδης παρέχει σε αυτήν την ηλεκτρονική γωνιά του διαδικτύου ένα είδος ασύλου ιδεών.
Συμπερίληψη στο μπλογκρολ δεν σημαίνει και συμφωνία. Θα βρείτε και ιστοσελίδες καταλήψεων στο μπλογκρολ.
Και γιατί να μην συνομιλούμε με τους ΦΟΣιτες; Είναι λιγότερο δημοκράτες από τους αριστεριστές ή τους σταλινικούς;
@Ιστορικός
Εσύ τι μας λες δηλαδή, να μετατρέψουμε τη δημοκρατία σε δικτατορία για να μη μιλάνε οι φίλοι του Βορίδη στα blog;
Δημοκρατία σημαίνει ελευθερία απόψεων. Εαν ο χι Βορίδης καταφέρει και πείσει την πλειοψηφία για τις απόψεις του σημαίνει ότι η δημοκρατία απέτυχε.
Δεν υπάρχει νόημα στο να συντηρείς τη δημοκρατία με φασιστικές μεθόδους όπως αυτές που αναφέρεις.
Τουλάχιστον μου λύθηκε η απορία για την ανάδειξη της υπόθεσης Ηρακλειδή από το blog.
Ενω η σελιδα «καταληψη ρεθυμνου» εκπροσωπει το αγνο φοιτητικο κινημα και βεβαια την προωθηση της δημοκρατίας. Εκει δεν σου δημιουργουνται αποριες Σερβιτορε; Η εννοια της καταληψης εχει συνδεθει με την Ελλαδα κατι σαν το τζατζικι και το μουσακα.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ και ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ.ΜΗ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΩ.
*ATTANASIO*
http://attana.wordpress.com
Σ’ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ !
Δεν είχα χρόνο να γράψω για την υπόθεση Ηρακλείδη, εκτός από ένα σχόλιο σε ποστ περί ακαδημαϊκής ελευθερίας. Φυσικά είμαι αντίθετος στη στοχοποίησή του από εθνικιστικά μπλογκ.
Θέμη, στείλε μου σε παρακαλώ το ισχύον email σου (αν δεν είναι πια το tlazaridis-παπακι-ccny.cuny.edu). Ευχαριστώ
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΠΔΜ
ΣΤΟ 1ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Στα πλαίσια του μαθήματος Ρομποτικής του 8ου Εξαμήνου με την καθοδήγηση του καθηγητή κ. Δ.Σαγρή ,το τμήμα μας εκπροσωπήθηκε επιτυχώς στο 1ο πανελλήνιο διαγωνισμό εκπαιδευτικής Ρομποτικής που διεξήχθη στην Αθήνα , περιοχή
Γκάζι (στην Τεχνόπολη ) στις 2-5-2009 , καταλαμβάνοντας την 4η θέση από τους 5 συμμετέχοντες σε επίπεδο Πανεπιστημίου. Ο
διαγωνισμός διοργανώθηκε από το ΕΜΠ και υπήρχαν πολλές κατηγορίες από το επίπεδο του δημοτικού ως και του Παν/μίου .
Οι ομάδες που έλαβαν μέρος ήταν :
– Πολυτεχνείο Πάτρας
– Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης
– ΤΕΙ Πειραιά
– Παιδαγωγικό Φλώρινας
– Πολυτεχνείο Δυτικής Μακεδονίας
Ο διαγωνισμός αποτελούσε και τη μοναδική προκριματική φάση για την Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής (WRO – World Robotic Olympiad ) η οποία θα πραγματοποιηθεί στην Κορέα. Το έπαθλο
αυτό κέρδισε μόνο η ομάδα που κατέλαβε την 1η θέση. Σκοπός του διαγωνισμού στο δικό μας επίπεδο, ήταν να κατασκευαστεί ένα ρομπότ χορευτής με βάση τη μουσική της επιλογής μας.
Τα μέλη της ομάδας μας ήταν τα εξής :
1) Μανωλιάδης Γιώργος
2) Κούκουζα Κατερίνα
3) Τσότσκας Χρήστος
4) Σίσκος Χρήστος
Η ομάδα μας μετά από μεγάλη προσπάθεια και μέσα σε διάστημα 4ων εβδομάδων από την απόφαση να συμμετάσχει σε αυτόν τον διαγωνισμό , κατάφερε να κατασκευάσει και να προγραμματίσει ένα πολύ καλό ρομπότ το οποίο έχει παραδοθεί , όπως και τα
υλικά , στη σχολή , για επόμενους διαγωνισμούς.
Στη διάρκεια της παρουσίασης δεν έγινε τίποτα απρόοπτο και το ρομπότ εκτέλεσε τη χορογραφία όπως έπρεπε. Ας περάσουμε όμως και σε κάτι που πρέπει δυστυχώς να αναφερθεί αφού αποτέλεσε πολύ αρνητικό παράγοντα ο οποίος έριξε στα μάτια μας την συνολική εικόνα του διαγωνισμού που με τόσο θέληση τιμήσαμε…
Δυστυχώς , βρισκόμαστε σε μία χώρα στην οποία πρέπει να συμβάλλεις σε πολλούς παράγοντες πέρα από αυτούς που ισχύουν για όλους ,προκειμένου να πετύχεις , ΑΚΟΜΑ και σε ένα διαγωνισμό Ρομποτικής.
Η ομάδα μου αντίκρισε απαράδεκτη αντιμετώπιση από τους κριτές του διαγωνισμού , οι οποίοι είχαν
στο μυαλό τους τον τελικό νικητή και απλώς διασκέδαζαν το χαρούμενο “event”. Έχω να δηλώσω, σαν διαγωνιζόμενος και μέλος αυτής της ομάδας , ότι αισθάνθηκα απαίσια και καθόμουν ανέκφραστος , όταν μας κοιτούσε η κριτική επιτροπή και μας έκανε τις παρακάτω ερωτήσεις στην μικρή προφορική παρουσίαση που κάνανε όλες οι ομάδες πριν την τελική , μπροστά στους κριτές…
—> Τι είναι αυτά που κάνατε? Εσείς κάνατε τη χορογραφία ? Διαβάσατε τους κανόνες του διαγωνισμού ? Καταλάβατε τι κάνατε ? Αν πήγαινε αυτό το ρομπότ στη Κορέα είχε κοπεί.. Αφού δεν σας χρειάζεται αυτό το LED βγάλτε το..
‘Όλα αυτά για ένα κύκλωμα με LED που χρησιμοποιήθηκε επιπλέον….. για να βοηθήσει στην ανάγνωση χρωμάτων. Στη συνέχεια αφού πήραμε το δρόμο για να διορθώσουμε αυτό το “έγκλημα” που κάναμε , λέμε στον υπεύθυνο παρουσίασης τι μας
είπαν οι κριτές… μας απαντά ότι σίγουρα κάνανε λάθος.. δεν μπορούσε ούτε αυτός να καταλάβει αυτά που λέγανε..
Αμέσως μετά την παρουσίαση πήραμε χρόνο παράτασης για να βγάλουμε το LED, αλλάξαμε πολύ κώδικα και επιστρέψαμε για την παρουσίαση. Ακολούθησαν και άλλα γεγονότα στα οποία μας
λέγανε ότι “ σας φωνάξαμε να παρουσιάσετε και δεν ήρθατε “ , τα οποία δημιουργούσαν συνεχώς πανικό και άγχος στην ομάδα.
Όλα αυτά βέβαια δεν αφορούν τη κριτική επιτροπή , η οποία έτσι και αλλιώς δεν γνώριζε το πρόβλημα που είχαμε . Δεν θέλω να κάνω λόγο για τίποτα. Ούτε για τις ομάδες , ούτε για τη τελική σειρά ,ούτε για τον πρόχειρο και ανούσιο τρόπο εξέτασης για την πρόκριση σε ένα τόσο μεγάλο τελικό και σημαντικό διαγωνισμό , όπως είναι της Κορέας , ούτε για την ερασιτεχνική διοργάνωση , ούτε για αυτά που αντίκρισε η ομάδα
μου εκεί ,γιατί θα χαθεί και η ουσία. Αν μου επιτρέπεται με όλο το δικαίωμα να μιλήσω ελεύθερα, ως εκπρόσωπος όλης της ομάδας
μου και φοιτητής του τμήματος , δεν με πείραξε τίποτα από αυτά που ανέφερα , μόνο η συμπεριφορά ανθρώπων που έμαθαν να κρίνουν από τα χρόνια εμπειρίας τους στον εκπαιδευτικό και επαγγελματικό χώρο. Δεν είναι σωστό για μία ομάδα που κάνει τόση απόσταση να σας τιμήσει , να αντικρίζει τέτοια κατάσταση και να κλείνει το θέμα χωρίς σχόλια.. Δεν μας αφήσατε δυστυχώς να
απολαύσουμε τον διαγωνισμό σας ούτε λεπτό , γιατί η συμπεριφορά σας ,μας έκοψε την όρεξη .
Κατεβήκαμε με πολύ διάθεση , αλλά ως εκεί. Καμία βοήθεια , κανένα σχόλιο συμπαράστασης , καμία κουβέντα ενθουσιασμού η θετικής εντύπωσης για αυτά που είδατε στην κατασκευή μας. Τίποτα. Το
απόλυτο ψυχρό βλέμμα και τα πενιχρά σχόλια σας , μας έπεισαν ακόμα πιο πολύ ότι πρόκειται για ένα διαγωνισμό σάπιο , από κάθε άποψη. Λίγα λόγια , και σχόλια της συμφοράς σε μία ομάδα που διαγωνιζόταν να πάρει θέση για το παγκόσμιο της Κορέας.
Δηλαδή πως κρίνατε την 1η ομάδα ότι είναι έτοιμη να πάει εκεί? Μόνο με μία παρουσίαση και σας πείσανε..? Η δική μας ομάδα έτσι και αλλιώς ήταν στο περιθώριο ,δεν κάνω λόγο. Η δική μας ομάδα έτσι και αλλιώς δεν διάβασε τους κανόνες του διαγωνισμού ,οπότε κατά την άποψή σας είναι εκτός συναγωνισμού .
Για μένα όμως η δική σας ομάδα κρίσης δεν διάβασε καλά τους τρόπους συμπεριφοράς σε τέτοιο επίπεδο , και κρίμα γιατί πρώτα από όλα
είμαστε και συνάδελφοι.
Μέλος της Ομάδας Ρομποτικής ΤΜΠΤ , ΠΔΜ
ΣΙΣΚΟΣ XΡΗΣΤΟΣ
Y.Γ. και για την μεταφορά του κειμένου J. Halopoulos
Απορία τρίτου την οποία ενστερνίζομαι. Εάν κάποιος δεν είναι κουκουλοφόρος αλλά κρανιοφόρος την βγάζει καθαρή από την αστυνομία ή όχι;
http://singensanggesungen.wordpress.com/2009/05/09/%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%BF%CE%B9/
θέμη
λιγο πριν τις ευρωεκλογες εγινε ενα ακομα λυπηρό περιστατικό στο Παν. Ιωαννινων. Αγνωστοι επιτεθήκαν σε ξένους μεταπτυχιακούς φοιτητές στο χωρο του πανεπιστημιου, περισσότερες λεπτομέρειες στο
http://epirusgate.blogspot.com/2009/06/blog-post_6139.html
μηπως πρέπει να αναρτηθει και αυτό στο μπλογκ;;;
Πραγματικά λυπάμαι και ντρέπομαι για το γεγονός αυτό, αν είναι δυνατόν….
Πρόκειται για ζώα !
Προς τον BCI
Αναμφισβήτητα, έχεις κάθε δικαίωμα να κλείνεις ένα topic που έχεις αρχίσει (δηλ. το «Facebook & Προαγωγές ΔΕΠ»).
Είναι απολύτως σεβαστό.
Πρέπει όμως να μου επιτρέψεις να εκφράσω αφενός τη διαφωνία μου και αφετέρου τη λύπη μου για το γεγονός αυτό.
Ειδικά τη λύπη μου, διότι μου στερείς το δικαίωμα να υπερασπιστώ αυτό που πιστεύω. Δεν θέλω να πω περισσότερα, και αυτό για χάρη του GURF.
Προς τον BCI:
Όχι τίποτε άλλο δηλαδή αλλα κάνεις έτσι τον κάθε ασήμαντο (που νομίζει ότι θίγεται και κάνει ψευδείς καταγγελίες στη WordPress) να αισθάνεται «σημαντικός»….