Ενδιαφέρον op-ed στους New York Times:

http://www.nytimes.com/2009/04/27/opinion/27taylor.html?_r=1

Προσωπικά έχω αρκετές αντιρρήσεις, που εν μέρει μπορεί να οφείλονται στις διαφορές μεταξύ θετικών και θεωρητικών επιστημών. Όντως φαίνεται να υπάρχει υπερβολική εξειδίκευση και μελέτη ανούσιων λεπτομερειών στις ανθρωπιστικές επιστήμες, αλλά κατά τα άλλα θεωρώ υπερβολικά αρνητική την εικόνα της σημερινής κατάστασης που παρουσιάζει ο συγγραφέας. Επίσης έχω επιφυλάξεις και για τις προτάσεις του. Π.χ. η κατάργηση των παραδοσιακών τμημάτων ή/και πτυχίων πιθανότατα θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα. Άλλο να μελετάς π.χ. το νερό σε μοριακό επίπεδο και άλλο να μελετάς το πρόβλημα της λειψυδρίας. Δεν μπορείς να τα βάλεις αυτά τα δύο στο ίδιο πρόγραμμα. Είμαι μάλλον αντίθετος στην αλλοίωση της διδακτορικής δουλειάς με κάποιου είδους επαγγελματική επιμόρφωση. Για την αντικατάσταση της μονιμότητας με επταετή συμβόλαια είμαι ανοικτός, αλλά θέλει πολλή συζήτηση των ενδεχόμενων αρνητικών συνεπειών.

Advertisements