Καλημέρα σας,

Παρακολουθώ συχνά το ιστολόγιό σας και με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η κριτική σας ματιά σε γεγονότα. Επειδή, ωστόσο, γνωρίζω πως οι φιλοφρονήσεις συνήθως καταναλώνουν προσωπικό χρόνο θα σας κοινοποιήσω άμεσα τον προβληματισμό μου για το συγκεκριμένο γεγονός που με απασχολεί και ελπίζω να διαθέτετε ανάλογη υπομονή, ώστε να μου απαντήσετε. Φοιτώ στην πολυτεχνική σχολή του πανεπιστημίου Πατρών στο τμήμα HMTY και διατηρώ ιστολόγιο, μαζί με έναν πρώην συμφοιτητή μου που μπορεί να σας δώσει περισσότερες πληροφορίες για τη δική μου οπτική στον ΗΜΤΥ-πολιτικό μικρόκοσμο.

Το παρακάτω είναι απόσπασμα από πρόσφατη ανακοίνωση καθηγητή για την απόφασή του να κάνει μάθημα παρά το καθεστώς κατοχής-κατάληψης που θα επικρατεί την επόμενη βδομάδα στη σχολή:

http://circuitquake.blogspot.com/2008/11/blog-post_22.html

Η ανακοίνωση αυτή είναι ενδεικτική του νεοφασιστικού καθεστώτος που επικρατεί στη δική μου αλλά φαντάζομαι και σε λοιπές σχολές που καταλαμβάνονται-κλείνουν από άτομα συγκεκριμένων πολιτικών πεποιθήσεων με ποικιλότροπη «δημοκρατική» επίφαση. Έχω συμμετάσχει επανειλημμένα σε γενικές συνελεύσεις του φοιτητικού συλλόγου προσπαθώντας, στο μέτρο των κοινωνικών μου δυνατοτήτων, να αναστρέψω αυτού του είδους τις αποφάσεις αλλά οι ελπίδες μου ήταν φρούδες. Και αυτό διότι υφίσταται ένα καταστατικό (που σας επισυνάπτω), το οποίο δίνει τη δυνατότητα στις κομματικές (ή μη ) ομάδες να στερούν τον αμεσοδημοκρατικό έλεγχο που προαπαιτούν τέτοιου είδους ακραιφνείς ενέργειες. Η πρόθεσή μου σε καμία περίπτωση δεν είναι να αποστερήσω τη δυνατότητα έκφρασης των όποιων ομάδων ατόμων, αλλά να διασφαλίσω το δικαίωμά μου για μια συμπαγή και αξιόπιστη ακαδημαϊκή εκπαίδευση.

Στη βάση αυτού η μόνη ενέργεια που μπορώ πλέον να αναγνωρίσω ως δυνατότητα είναι η προσβολή-ακύρωση-ένσταση επί του παρόντος καταστατικού, ως ελλιπούς για την ανεμπόδιστή μου κυκλοφορία στον ακαδημαϊκό χώρο. Οι διατάξεις του καταστατικού που αναφέρονται σε τροποποίηση των διατάξεών του είναι τόσο απίθανες, ώστε να θεωρώ πιθανότερη την αποφοίτησή μου παρά οποιαδήποτε αλλαγή στη νεοφασιστική νοοτροπία που αυτό επιτρέπει. Δεδομένης της παλαιότητάς του (έκδοση περί το 1980), πιστεύετε πώς υπάρχει τα τρόπος να αλλάξει αυτό το καταστατικό?

Μια αντίστοιχη ενέργεια έχει γίνει στην Οδοντιατρική Θεσσαλονίκης και περιγράφεται εδώ. Η κομματική απάντηση που ακολούθησε είναι η εξής.

Το γεγονός είναι πως καμία κομματική καρικατούρα δεν επιθυμεί την αλλαγή αυτής της κατάστασης και η δική μου επιθυμία περιορίζεται σε ένα βαθμό από την προσπάθειά μου για ακαδημαϊκή αρτιότητα. Το πιθανότερο επίσης είναι πως την Πέμπτη θα διωχθούμε από ένα περιβάλλον ασύλου όσοι αφελώς ζητήσαμε να κάνουμε μάθημα και κρίνουμε πως μια συνέλευση 200 ατόμων σε 1800 εγγεγραμμένους φοιτητές δεν είναι αρκετά έγκυρη ώστε να μας στερήσει αυτό το δικαίωμα. Το ζητούμενο είναι αυτό το καθεστώς να αλλάξει και η δική μου πρόθεση να εξαντλήσω κάθε πιθανότητα για διασφαλιστεί αυτό το δικαίωμα. Έχετε να προτείνετε κάτι ;

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Με εκτίμηση

