Από το Έθνος:

….

Για το εκπαιδευτικό ζήτημα, ο γενικός γραμματέας του ΟΟΣΑ είπε ότι οι μεταρρυθμίσεις, κυρίως στην τρίτη βαθμίδα εκπαίδευσης, οι οποίες έχουν γίνει έως τώρα, είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά, απαντώντας σε ερωτήσεις, πρόσθεσε ότι θα χρειαστούν και άλλες.

Για παράδειγμα, είπε ότι η σωστή αξιολόγηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση και η κατανομή των πόρων είναι ένα σημαντικό κριτήριο για τις μεταρρυθμίσεις και πρόσθεσε ότι θα πρέπει να εξεταστεί κατά πόσο υπάρχουν περιθώρια για εισαγωγή διδάκτρων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Σημασία έχει, πρόσθεσε, να υπάρξει συζήτηση γι’ αυτό το θέμα, η οποία μπορεί να είναι έντονη, αλλά θα πρέπει να γίνει. Άφησε επίσης να εννοηθεί ότι ορισμένες χώρες του ΟΟΣΑ εξετάζουν τις δυνατότητες καταβολής διδάκτρων ανάλογα τις οικονομικές δυνατότητες των φοιτητών. Υπάρχουν λύσεις, πρόσθεσε, όπως, για παράδειγμα, να ορίζεται το ποιος θα πληρώνει δίδακτρα ανάλογα με τις δυνατότητές του, ενώ όσοι δεν έχουν δυνατότητες, να υποστηρίζονται.

Από την πλευρά του, ο κ. Αλογοσκούφης, για το θέμα αυτό, είπε ότι οι απόψεις του ΟΟΣΑ είναι σεβαστές και ότι υπάρχουν συγκεκριμένες επιλογές σε κυβερνητικό επίπεδο, ενώ ορισμένες αλλαγές (πχ για τα δίδακτρα) απαγορεύονται από το Σύνταγμα. Η εισαγωγή διδάκτρων στα Πανεπιστήμια, πρόσθεσε, είναι αντίθετη με το Σύνταγμα.

Advertisements