Την αντίθεση μου στο θεσμό του «πανεπιστημιακού ασύλου» την έχω εκφράσει επανειλημμένα. Επίσης έχω εκφράσει και την (χλιαρή) υποστήριξη μου στις προτεινόμενες αλλαγές στα ΑΕΙ. Όμως οφείλω να δηλώσω την καχυποψία μου για τα πρόσφατα επεισόδια. Η κυβέρνηση φαίνεται να αφήνει σκόπιμα να εκδηλώνονται τέτοια επεισόδια και να προβάλλονται στην τηλεόραση έτσι ώστε να δημιουργηθεί στην κοινή γνώμη ρεύμα υπέρ του νομοσχεδίου που θα καταθέσει. Πώς αλλιώς εξηγείται ότι δεν έγινε καμιά σύλληψη; Ο νόμος λέει ρητά ότι όταν γίνονται κακουργηματικές πράξεις, η αστυνομία μπορεί να μπει χωρίς καμία άδεια. Αν η ρήψη μολότωφ σε αστυνομικό δεν είναι κακουργηματική πράξη, τότε τι είναι; Αν η υποψία μου αυτή αληθεύει, το ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ με τον πιό έντονο τρόπο. Οι νομοθετικές πρωτοβουλίες πρέπει να προβάλλονται στην κοινή γνώμη με επιχειρήματα, όχι με βρώμικα κόλπα.

Επίσης θέλω να εκφράσω την καχυποψία μου προς την προτεινόμενη ρύθμιση για μετάβαση της αρμοδιότητας για άρση του ασύλου στο Πρυτανικό συμβούλιο. Αν και φαίνεται λογική, ας μην ξεχνάμε ότι η ΝΔ ελέγχει αυτή τη στιγμή τις περισσότερες διοικήσεις πανεπιστημίων (π.χ. οι πρυτάνεις Μουτζούρης, Κίττας, Μάνθος πρόσκεινται νομίζω στη ΝΔ). Με το πέρασμα της αρμοδιότητας για άρση του ασύλου στο Πρυτανικό συμβούλιο η ΝΔ θα έχει (έμμεσα) τον έλεγχο για το πότε θα αίρεται το άσυλο και πότε όχι.

Η κατάσταση στην ανώτατη εκπαίδευση σήμερα μοιάζει με κάτι ταινίες όπου ΟΛΟΙ είναι κακοί. ΟΛΟΙ έχουν βρώμικες επιδιώξεις, ΟΛΟΙ φροντίζουν για την πάρτη τους και για τη βολή τους, και κανένας δε βάζει το συμφέρον της Παιδείας και των παιδιών πρώτο στην ατζέντα.

