Επειδή οι πλάγιες, και ανυπόστατες κατηγορίες που μου έχει απευθύνει τις τελευταίες μέρες ο κ. Μιχαηλίδης δεν έχουν σταματήσει, κι επειδή έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι, δεν μπορώ πλέον να φιλοξενώ το παρόν ιστολόγιο στον server μου. Έχει κι η υπομονή τα όριά της και η συμπεριφορά του κ. Μιχαηλίδη έχει υπερβεί κάθε προηγούμενο. Γι αυτό, παρακαλώ να βρεθεί νέος server να φιλοξενήσει το site. Ως τότε το site θα παραμείνει εν ενεργεία στο χώρο αυτό αλλά στις 30 Αυγούστου 2006 θα σταματήσει να λειτουργεί εδώ. Όποιος ενδιαφέρεται να φιλοξενήσει το site αυτό σε δικό του χώρο, ας επικοινωνήσει μαζί μου για τις τεχνικές λεπτομέρειες.

Βασικές τεχνικές προδιαγραφές. Το ιστολόγιο στηρίζεται στην εφαρμογή WordPress, η οποία με τη σειρά της στηρίζεται στα πακέτα PHP και mySQL.

Ακολουθεί το τελευταίο μου σχόλιο στο παρόν ιστολόγιο.

Κύριε Μιχαηλίδη:

εξακολουθείτε να με κατηγορείτε πως έκανα κάτι το οποίο δήλωσα πως δεν έκανα. Συνεχίζετε να κατηγορείτε, πλαγίως, δίχως να έχετε το θάρρος να πείτε με ευθύ τρόπο κάτι. Επιπλέον δηλώνετε πως δεν έχετε στοιχεία για αυτό που με κατηγορείτε.

Μπορεί να μην αντιλαμβάνεστε πως αυτό που κάνετε δεν διαφέρει και πολύ από τη λασπολογία. Δικαίωμά σας.

Δεν ανέχομαι όμως αυτές τις προσβολές. Δεν έχετε ούτε ούτε μέτρο ούτε αίσθηση να σταματήσετε τις αβάσιμες κατηγορίες. Τις συνεχίζετε καταχρώμενος τη φιλοξενία που σας παρέχω.

Επειδή λοιπόν έφτασε ο κόμπος στο χτένι, πληροφορώ πως το site αυτό δεν μπορεί πλέον να φιλοξενηθεί στους δικούς μου servers. Δεν ανέχομαι τη λασπολογία του κ. Μιχαηλίδη μέσα στο ίδιο μου το γραφείο.

Admin του site αυτού είναι ο Θέμης Λαζαρίδης από τον οποίο ζητώ να βρει νέο χώρο για τη φιλοξενία.

Λεωνίδας Ηρακλειώτης

