Καλησπέρα σας,

Και ξανά προς τις καταλήψεις τραβούν οι φοιτητές! Διακοπές, φραπέδες και όλα τα συναφή. Και κάποιοι επί πτυχίω που θέλουν να πάνε Βρετανία για μεταπτυχιακό και δεν τους αφήνουν.

Όχι στην αναθεώρηση του Άρθρου 16, όχι των ΑΕΙ στην αξιολόγηση (τα ΤΕΙ είναι υπέρ αυτού του μέτρου!) , με άλλα λόγια όχι σε ΟΛΑ!!

«Θέλουμε δουλειά και όχι ανεργία» είναι το σύνθημα τους. Το παραφράζω λιγάκι: «Θέλουμε δουλειά στο Δημόσιο και όχι ανεργία». Σωστά, θέλετε να είσασταν μάνατζερ αλλά όταν βλέπετε το φόρτο εργασίας λέτε «απαπα».

Αλήθεια, εγώ ως απόφοιτος του Deree College, γιατί δεν συμφωνω με εσάς παρα μόνο στο θέμας περι χρηματοδοτήσεως; Γιατί πολύ απλά κυρίες και κύριοι που μόνο να ζητάτε ξέρετε, εγώ πριν καν τελειώσω το Κολλέγιο (ναι, αυτό το Ιμπεριαλιστικό έκτρωμα στο οποίο σπουδάζουν και ΚΝίτες!!) και πηγάινοντας στο ΤΕΙ Αθηνών να έχω τέλος πάντων την αναβολή του Στρατού, βρήκα δουλειά πριν καν τελειώσω! Όχι για πολύ βέβαια γιατί μετά έχουμε και το παλούκι ονόματι Chartered Financial Analyst (CFΑ®), έστω το πρώτο επίπεδο και μετά Στρατό.

Καμιά φορά δεν καταλαβαίνω τι στο καλό θέλετε. Από τη μιά «θέσεις εργασίας», αλλά μετά το αλλάζετε σε «αξιοπρεπείς μισθούς». Και εγώ για €700 δουλεύω, αλλά δεν μπορώ να απαιτώ, όπως κάνετε πολλοί από εσάς, «μισθό €1,500». Ώπα ρε, κάντε κράτει! Δεν σας αρέσει εδώ; Πηγαίνετε έξω! «Σιγά τώρα μην πάω έξω στους κρυόκωλους ξένους, σιγά μην αφήσω τους φίλους μου, σιγα κλπ.» Ελλαδισταν και πάλι Ελλαδιστάν…

Όλο και καμιά θέση στο Δημόσιο θα βρούμε!

Με εκτίμηση,

Νάσος

ΥΓ1: Και επειδή όλο τα ρίχνετε στους μετανάστες, πηγαίνετε να πιάσετε πόστο στις δουλειές που κάνουν. «ααπαπαπα, Δημόσιο!»

ΥΓ2: Συγγνώμη για τη προσωπική έκρηξη μου, αλλά όταν το bloody Bachelor’s degree μου το αναγνωρίζουν 230 χώρες και το Ελλαδιστάν κάνει πως δεν υπάρχει, ε άντε μην πώ τίποτα χειρότερο!

